Så er vi komne fram til emnet "Prosjektarbeid". Vi skal øve oss i det som er ein nyttig og mykje brukt arbeidsmåte i skulen.
Oppgåva er: "Du skal, for øvelse, og i første omgang uavhengig av gruppa.. formulere en problemstilling innenfor emneparaplyen Digital kompetanse".
Eg har valt å planlegge eit avisarbeid, og startar med å deffinere temaet:
Tema: Avis om digital kompetanse.
Så lagar eg ei målavgrensing.
Målavgrensing: Elevar på mellomsteget.
Temaet er altfor vidt, så eg må avgrense det.
Tematisk avgrensing: Bruke digitale verkty i ein avisartikkel.
No vil eg lage eit utkast til problemstilling.
Problemstilling: Korleis kan du bruke digitale verkty til å lage ein avisartikkel om skulen din?
Men her må det til ei presisering og ei avgrensing. Eg vil at det skal vere eit gruppearbeid, og eg vil avgrense oppgåva.
Avgrensing: Korleis kan ei elevgruppe på mellomsteget bruke PC og fotoapparat til å lage ein avisartikkel om friminuttsaktivitetarved skulen dykkar?
Orda "digital kompetanse" er altfor vidtspennande. Eg avgrensar dei til "planlegge, utføre og evaluere".
Avgrensing: Gjennom å planlegge, utføre og evaluere ein avisartikkel om friminuttsaktivitetar ved skulen,- korleis kan ei elevgruppe på 6.-7. årssteget bruke fotoapparat, PC og bilderedigeringsprogram til å lære meir om skulemiljøet i friminutta og om digital kompetanse?
Dette ser meir overkomeleg ut. Då er eg nesten klar til å lage eit produktmål.
Produktmål: Planlegg, utfør og evaluer ein avisartikkel om friminuttsaktivitetar ved skulen, slik at ei elevgruppe på 6.-7. årssteget blir flinkare til å bruke fotoapparat, PC og bilderedigeringsprogram til å lære meir om skulemiljøet i friminutta.
Eit produktmål må kunne målast om det vert oppnådd. I dette høvet kjem målinga av produktmåla fram gjennom evalueringa.
torsdag 21. januar 2010
Produktmål om Digital kompetanse,Veke 3
Etiketter:
DKL104,
Produktmål om digital kompetanse Veke3,
Prosjektarbeid
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar