mandag 15. februar 2010

Design, Veke 6

No er arbeidet med Web Design komen igang. Horton&Lynch skreiv i 2009:
"The first step in designing any web site is to define your goals. Without a clearly
stated mission and objectives, the project will drift, bog down, or continue past an
appropriate endpoint."
(Horton&Lynch,2009)
Planlegging, målsetting og prosjektstyring må nok vere i boks før ein startar det praktiske arbeidet med å designe ei webside.
I den fyrste oppgåva vert vi utfordra til å studere nokre lenkjer. Eg finn mange av dei svært aktuelle, konkrete og givande for den målgruppa dei siktar til.

Horvei Elektro har ei minimalistisk og nøktern side. Den kunne gjerne vore meir omfattande både i tekst og i design. Men der står akkurat det vi treng å vite når vi skal nå tak i ein elektrikar. Biletet var også ok. Horvei Elektro.

Arngren er stikk motsatt av Horvei. Her er så pålessa med annonser at eg vil helst skunde meg ut av sida. For meg verkar dette rotete. Det må gå an å presentere varene sine på ein mykje meir elegant måte. Dei får presentert mange varer, men sida er ikkje tiltrekkande. Arngren.

Sunnmørstausa har verkeleg ei heimeside der barnemiljøet er i sentrum. Flotte Ole Brum-bakgrunn og supre bilete. For meg vert det litt "feminint". Litt for mykje glitter og stas,- og kva i all verden har reklame for Libresse der å gjere? Eg er også skeptisk til å legge ut bilete av halvnakne born på internett. Sunnmørstausa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar